Wdrażamy nowe logo

01 Jul

Od dzisiaj rozpoczynamy proces wdrożenia nowego firmowego logo. To kolejny element zmian rebrandingowych, które rozpoczęły się w naszej firmie na przełomie roku. Zmiany te są ściśle związane między innymi z obchodzonym w tym roku jubileuszem 20-lecia istnienia firmy, stałym, intensywnym rozwojem oraz potrzebą dostosowania przedsiębiorstwa do aktualnych potrzeb rynkowych.

Nowy znak marki składa się z precyzyjnie zaprojektowanego układu: sygnetu (znaku graficznego) oraz logotypu (napisu). Użyty w sygnecie znak otwartej dłoni, prócz aspektów estetycznych wykorzystywanych w sprzedaży, ma uosabiać szczerość i otwartość. Jest oznaką czystości intencji, uczciwości i więzi z klientem. Znak będzie używany w kilku wersjach kolorystycznych i graficznych. Reguły użytkowania są ściśle określone w zatwierdzonej niedawno księdze CI (podstawowej księdze znaku).

Nowe logo w krótkim czasie pojawi się i będzie obowiązujące na wszystkich produktach, materiałach handlowych i marketingowych AJ Group. Przeprowadzimy też szeroką akcję informacyjną wśród naszych klientów i kontrahentów.